به تو فکر می کنم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 71057
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




تمام راهها را بسوی جاده ی تنهایی می پویم


و در اضطراب گلبوته های جدایی ,


چشمانم را بسوی صداقت پروانه های شهر عشق , آذین می بندم .


به تو فکر می کنم که چگونه در گلزار وجودم , آشیان کردی


و بر تاروپود تنم حروف عشق را ترنم نمودی .


پس باورم کن که به وسعت دریا و به اندازه ی زیبایی چشمانت

هنوز در من شمعی روشن است .


و من...


در انتهای غروب , نگاهم را بسوی مشرق چشمانت دوخته ام


تا مگر بازتاب صداقتمان در دستان


تو تجلی کند ....!!!



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت9:48---14 خرداد 1390
کاش چون پاییز بودم...
کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم
برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد
آفتاب دیدگانم سرد میشد...
آسمان سینه ام پردرد میشد
ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد
اشکهایم هم چو باران دامنم را رنگ میزد
وه چه زیبا بود اگر پاییز بودم...
وحشی و پر شور و رنگ امیز بودم
شاعری در چشم من میخواند شعری آسمانی
در کنارم قلب عاشق شعله میزد
درشرار آتش دردی نهانی...
نغمه ی من هم چون آوای نسیمی پر شکسته
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
پیش رویم چهره ی تلخ زمستان جوانی
پشت سر آشوب تابستان عشقی ناگهانی...
سینه ام منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
کاش چون پاییز بودم...
کاش چون پاییز بودم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : محسن